هواداران مسعود صادقلو

هواداران مسعود صادقلو

هواداران مسعود صادقلو

هواداران مسعود صادقلو

کلمات کلیدی

دانلود آهنگ مسعود صادقلو و مهدی حسینی و علی پیشتاز بنام نیمه گمشده

دانلود آهنگ مسعود صادقلو و مهدی حسینی و علی پیشتاز بنام نیمه گمشده بالا ترین کیفیت
به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ

متن ترانه و آهنگ : مسعود صادقلو ، متن رپ : علی پیشتاز ، تنظیم : مسعود جهانی

Download New Music Masoud Sadeghloo And Mehdi Hosseini Ft Ali Pishtaz Called Nimeye Gomshodeh



متن آهنگ جدید مسعود صادقلو و مهدی حسینی و علی پیشتاز بنام نیمه گمشده :

دستات به من حس خوب میدن
چشمات به من قصه خوب میگن
صبح تا شب و بیست چهاری
من و تو قفل همیم تو هم قطب منی
بی تو کل دنیا بدن عمرا خندتو به یه دنیا ندم
خسته نمیشم حتی اگر با تو بزنم تا ته دنیا قدم
گم میشن قدمامون وقتی میای تو بغلم آروم
با تو میشه فقط آسون این دنیا وصله نفسامون
زندگیم با تو تغییر کرد منه آرومه به چی تبدیل کرد
ببین تا کجا رفتیم که مردت واسه تو غرورو تعطیل کرد

آخه قلبم همیشه به عشق تو می‌تپه
صدات برام موج آرامشه ، نیمه‌ی گم شده ی منی
آخه قلبم همیشه به عشق تو می تپه
صدات برام موجه آرامشه
نیمه ی گم شده ی منی …
با این که می‌دونی مهمه غرورم
همیشه سعی کردم پای حرفم بمونم
با اینکه می‌دونی حرف ، حرف من بود
باز همه تلاشم پای دلت رفتن بود
آخه قلبم همیشه به عشق تو میتپه
صدات برام موج آرامشه ، نیمه ی گم شده ی منی …
آخه قلبم همیشه به عشق تو می‌تپه
صدات برام موج آرامشه
نیمه ی گم شده‌ی منی …
♫♫♫♫♫♫

آهنگ مسعود صادقلو و مهدی حسینی و علی پیشتاز بنام نیمه گمشده

♫♫♫♫♫♫
با تو خوب میگذره بینمون
چفت هم عین مون پیدا نمیشه غیر اون
که من علاقه دارم بهش عین اون
از بقیه تا خسته شدم تو رو دیدم یهو وابسته شدم
یه جوری نگات جذبم کرد انرژی گرفتم خسته نشدم
توو قلبت میخوام گنده شم بپیچه کل شهر من و تو کل شب
میشنوم خنده هامون عشقت دلو کنده آروم
نزار منو تنها شم آخه فکرت توو سَرمِ صبح تا شب
نزار تنها شم …

آخه قلبم همیشه به عشق تو میتپه
صدات برام موج آرامشه ، نیمه ی گم شده ی منی …
آخه قلبم همیشه به عشق تو می‌تپه
صدات برام موج آرامشه
نیمه ی گم شده‌ی منی …

آهنگ مسعود صادقلو و مهدی حسینی و علی پیشتاز بنام نیمه گمشده

نظرات  (۱)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی